Bildebehandling & animasjon

Jeg har sett at det er mange som har skrevet at de ikke vet om de fikk noe ut av denne økten, at det var kjedelig osv., men jeg mener det kommer helt ann på om man interesserer seg for sånnt eller ikke. Selv er jeg veldig interessert i både bildebehandling, animasjon og alt som hører med.

Selv gikk jeg på en VGS der vi hadde IKT og media som obligatorisk uansett hvilke linje man gikk på, så jeg kunne mye fra før av. Det var det eneste jeg synes var synd med den timen, for jeg synes det ble litt kjedelig når jeg kunne det fra før, men dersom jeg ikke unne det fra før, hadde jeg nok synes det var kjekkere.

Vi fikk i oppgave å lage en plakat, der tre plakater fra hver klasse skal henges opp i klasserommene, noe som er kjekt. Det er motivasjon.

Ingen kommentarer: