Mine tanker om pedagogikk og blogging

For meg er både pedagogikk og blogging ganske nytt, så vet ikke helt hva man gjør eller hvordan det foregår, men har allerede (takket være våre lærere) noen ideer.

Faget pedagogikk virker veldig spennende, men på samme tid minst like utfordrende og krevende. Dette faget tror jeg vi alle vil lære mye av, og gleder meg til det. Jeg har smugkikket litt i bøkene, og det som står der er ganske interessant til tross for at lesing aldri har vært min sterke side. Når det gjelder blogging, ligger det litt mer i mitt felt, ting som det fanger min oppmerksomhet ganske fort.

Mer tanker og ideer kommer senere, så vi snakkes siden :-)

----Redigert----
Dette er lenge siden jeg har skrevet dette innlegget, har vel kansje glemt det litt ut.. Hvilke tanker jeg hadde om faget og blogging, var vel at det virket interessant men annerledes fra andre ting jeg har gjort tidligere. Jeg husker at jeg reagerte på at det var så mange bøker i pensum, men de har kommet godt til nytte etterhvert.
Forventningene mine til faget var litt diffuse, men jeg håpet jo selvfølgelig på at jeg skulle lære noe om hvordan man blir en god lærer, noe jeg føler at jeg har fått ett ganske godt innsyn i.

1 kommentar:

Birgit E. Olsen Bratseth sa...

Seier berre tvi-tvi og fortsett å smugkikka i bøkene, det er eit godt utgongspunkt...

Birgit :-)