Mitt navn er..

... Charlotte Ayoe Solberg. Jeg er enebarn, og nyter det! Kommer fra Bergen, men gikk lei, så flyttet til sommerøyen Stord(til tross for at sommeren har vært ganske grå).

Jeg er 19 år gammel, og synes selv at tiden går altfor fort. De 13 skoleårene som har passert, føler jeg bare har flydd forbi så fort som de kan, så jeg savner barndommen. Liker å tro at jeg er litt voksen av meg, men har flere ganger fått oppleve at det er helt feil.

Håndball er en stor del av mitt liv, og har spilt i Årstad IL siden jeg gikk i 6 klasse. Tidlig i forrige sesong røk jeg korsbåndet, og ble lagt inn på operasjonsbordet etter kort tid. Mens jeg gikk å tenkte på hva jeg ville med mitt liv, fant jeg ut av at jeg ville bli lærer, og hvorfor ikke på Stord? Jeg kjente en del her fra før av, men håper på at det skal bli flere.

Ser frem til å bli kjent med dere. Skriv en kommentar om dere lurer på noe:-)

- Charlotte Ayoe Solberg

Ps. Legg inn adressen deres på kommentarer, så får jeg lagt dere til som venn

8 kommentarer:

reidun sa...

Hei Charlotte! Fin side du har laget! Vil få kommentera at tida kjem til å gå enda fortare framover... For når me har det kjekt så flyr tiden, og med så mange greie folk i klassen får me det kjekt!!!! Men no skal eg avslutte her så snakkes me sikkert på kantina;-)
-reidun

Birgit E. Olsen Bratseth sa...

Hei, Charlotte...

Vonar sommarøya vil visa seg frå ei betre sida snart, så du får sjå kor fint det kan vera her på ein flott seinsommar dag. Å bestemma seg for å bli lærar er ikkje noko dårleg val, og eg vonar du vil trivast med det valet framover. Eg har lagt ut ei lita vekeoppfordring i lærarbloggen. Lukke til!

Birgit :-)

Ane sa...

Halloen Charlotte!
Kjempeblogg. Me har jo fått beskjed om at me skal vere kritiske venner her inne på bloggen, men eg har ingenting å ver kritisk på! Kjempekoseleg at du har lagt ut bilder, det gjer at sida vert mykje meir personleg. Vonar me får nokre kjekke år i lag! Nyt den fine dagen!

Kari sa...

Hei Charlotte!
Flott blogg og kjempefine bilder!Kjekt at det er så mange bysbarn i klassen! Kan hende eg byrjar å snakka Bergensk igjen?! Har budd på Stord i over 20 år, og stortrives her, vonar og trur du og vil trives!Kan hende du blir verande her du og?

Tone Helen sa...

Heisann!
Kjempe fine bilder du har lagt ut :) gleder meg til å bli bedre kjent med deg!
mailadressen min er: tonehelenh@hotmail.com.

Christina sa...

Heisann Charlotte!
Kjempefine blogg du har:) Og veldig fine bilde. Gleda meg te nåken forhåpentlegvis kjekke år framover. e-mail: christina_katla@hotmail.com

Bertin sa...

ola senorita

Godt me har folk frå ulike deler av vestlandet i klassen. Du som ein av dei frå storbyen Bergen har nok masse erfaringar å som me frrå meir landlege strøk kan nytte oss av. Det er vel og slik at eg må ta ein tur på håndballkamp igjen etter gammalt.

Bertin sa...

ola senorita

Godt me har folk frå ulike deler av vestlandet i klassen. Du som ein av dei frå storbyen Bergen har nok masse erfaringar å som me frrå meir landlege strøk kan nytte oss av. Det er vel og slik at eg må ta ein tur på håndballkamp igjen etter gammalt.