Oppsummeringa av året

Vi har nå hatt en felles frokost med B – klassen på Børtveit, noe jeg synes var en fantastisk måte å avslutte året på. Etter vi(eller i alle fall jeg) hadde spist meg ALTFOR mett på rundstykker, gikk vi bort på ”lille aud” og så på de sammensatte tekstene vi hadde laget. Rimelig flaut å høre min egen stemme, men det var verdt det for å se de andre sine. Her var det utrolig mye bra, og ikke minst morsomt.

I løpet av dette året har jeg lært mye, både på skolen, og om meg selv. Det jeg har lært i pedagogikk kan du se gjennom hele bloggen, og det er en del. Jeg synes dette med blogg er en fantastisk bra ting, og jeg har lært mye mer av det enn det jeg hadde lært dersom jeg bare skulle hatt en hjemme eksamen på slutten av året, for nå er vi nødt til å gå gjennom stoffet etter hver økt. Jeg som mange andre, kan vel innrømme at jeg har vært litt for sløv dette siste semesteret med bloggen, noe jeg ikke helt skjønner, for når jeg først har satt meg ned det stoffet så går det unna i en fei, noe jeg håper at jeg har sjanse til å endre på til neste år(Hint, hint, vi vil ha blogg, og vi VIL ha Birgit!).

Ellers vil jeg bare takke Birgit for at hun har vært en fantastisk lærer for oss, og ikke minst inspirator. Hun hjelper oss med alt det hun kan hjelpe oss med, og om hun ikke kan, så sørger hun for at vi får hjelp av noen andre. Jeg, og alle andre, setter stor pris på Birgit.

Ellers vil jeg si takk for i år til mine medstudenter, jeg gleder meg til å se dere igjen etter sommeren.

Lykke til med eksamen!

Peace out

1 kommentar:

Birgit E. Olsen Bratseth sa...

Hei, Charlotte...
Takk for ros og gode ord, Charlotte. Når det gjeld siste innlegget ditt i bloggen, må du hugsa på at det skal heita "Refleksjonsnotat" og byggjast opp sånn som eg har skissert i lærarbloggen, ok?!

Birgit :-)